.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوري اسلامي 4 شنبه

**از كرج خبر مي رسد بي بندوباري در باغ هاي اطراف اين شهر بطور گسترده اي تحت عنوان جشن هاي عروسي يا جشن تولد به صورت پارتي هاي شبانه باوضعيت بسيار نامناسب بطور مختلط با لباسهاي مبتذل و خوردن مشروبات الكلي برگزار مي شود و به علت عدم برخورد جدي و قاطع مسئولين ذيربط رو به افزايش مي باشد. همين گزارش حاكي است نيروي انتظامي كرج در موارد بسياري وارد عمل شده و باغ هاي شناسايي شده را در مواردي چندين بار پلمپ نموده است حتي يكي از اين باغ ها هشت بار سابقه پلمپ از سوي نيروي انتظامي دارد ولي به اشاعه فساد و فحشا ادامه داده است . انتظار مردم كرج از دستگاه قضايي برخورد جدي و قاطعانه با متخلفين و جلوگيري از اشاعه فساد و فحشا است .

**نماينده كنفدراسيون فوتبال آسيا كه براي بررسي اختلاف صدا و سيما با فدراسيون فوتبال به ايران آمده در موضوع حضور زنان در ورزشگاه ها نيز دخالت كرده است . سوزوكي بعد از مذاكره با مديران فدراسيون فوتبال ايران گفت : « بايد شرايط قابل قبولي فراهم شود تا بانوان بتوانند در استاديوم هاي ورزشي حاضر شده و بازي ها را از نزديك ببينند و فدراسيون فوتبال نيز بايد از نظر امنيتي امكانات لازم را براي آنها فراهم كند » . وي افزود : « نكته بسيار خوبي كه امروز شنيده ايم اين است كه باشگاه هاي فوتبال در ايران تيم زنان نيز دارند و بي ترديد در آينده مسابقاتي در سطح حرفه اي براي بانوان ايراني برگزار مي شود » . باتوجه به مخالفت مراجع عظام تقليد با ورود زنان به ورزشگاه ها مسئولان ورزشي كشور نبايد به عناصر خارجي اجازه دخالت در اين موضوع را بدهند.

**آيت الله محي الدين حائري شيرازي در جمع دست اندركاران صنعت گردشگري استان فارس در يكي از هتل هاي شيراز در سخناني با تاكيد بر ضرورت احيا هويت ملي و مذهبي گفت : بزك كردن يك خانم براي استفاده در بخش اطلاع رساني به گردشگران در هتل ها در شان ملت ما نيست . وي گفت : در فرودگاه دبي زير عكس مستهجن يك خانم نوشته شده بود « اينجا دبي است » ولي شما از همين خانم استفاده كرده ايد درحالي كه آنها فقط عكسش را زده اند! امام جمعه شيراز با انتقاد از برخي بي حجابي ها در هتل ها و مراكز گردشگري گفت : اين امر از ضعف و كوچكي انديشه و عدم تسلط شما به مباني هويت ملي و ديني كشورتان است كه اين گونه از زن بهره مي گيرند.

**مصاحبه خبرگزاري فارس با هوشنگ امير احمدي كه اقدامي خلاف انتظار از يك خبرگزاري اصولگرا بود واكنش پايگاه خبري تحليلي شهاب نيوز كه از منتقدان دولت است را برانگيخته بطوري كه نوشته است : « هوشنگ امير احمدي فردي كه تا يكي دو سال پيش راست يا دروغ از سوي حاميان آقاي احمدي نژاد « دلال رابطه با آمريكا » و « عامل سيا و موساد » خوانده مي شد; روز يكشنبه يك مصاحبه اختصاصي با خبرگزاري فارس انجام داد و در آن به نحو بي سابقه اي به سيد محمد خاتمي و دولت هاي گذشته حمله و از محمود احمدي نژاد تعريف و تمجيد كرد. » . شهاب نيوز افزوده است : « تعاريف و تمجيدات هوشنگ اميراحمدي از آقاي احمدي نژاد درحالي است كه اگر او اين اظهارات را درباره يك نفر ديگر مثلا درباره سيد محمد خاتمي يا آيت الله هاشمي رفسنجاني مطرح كرده بود موج بزرگي از حملات رسانه هاي حامي دولت نهم به راه مي افتاد و مطمئنا كار به يك بحران سياسي تمام عيار مي رسيد. همانطور كه در سال 1382 انتشار اخباري در زمينه ديدار امير احمدي بايكي از ديپلمات هاي دولت پيشين در آمريكا باعث تظاهرات كفن پوشان در قم شد و برخي رسانه ها اين ديدار را نشانه اي از ارتباط آن ديپلمات با سيا و موساد و علامتي از غربزدگي دولت و سرسپردگي به شيطان بزرگ خواندند » . اين پايگاه خبري همچنين نوشت : « در شرايطي كه ديگر تلاش براي رابطه با آمريكا باعث تظاهرات كفن پوشان نمي شود و رفت و آمدهاي مكرر « دلال رابطه با آمريكا » و « عامل سيا و موساد » به ايران نشانه اي از « سرسپردگي » يا « عدول از ارزش هاي مقدس انقلاب » نيست ; خبرگزاري فارس متن مصاحبه اي با امير احمدي را برروي خروجي خود قرار داد كه حاوي حمله بي سابقه وي به دولت هاي گذشته و دفاع بي سابقه تر او از آقاي احمدي نژاد است » . قسمت هائي از مصاحبه فارس با هوشنگ اميراحمدي ديروز در ستون جهت اطلاع منعكس شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.151 seconds.